Ola! efetuei o pagamento do Profissional, mas nao estou conseguindo acessar o DEV MODE , a barra de rolagem nao se move para a direita.
@Alyson_Dias In the file that you posted in your screenshot: is that a file that you own, or is that a file owned by someone else that is shared with you?
@ksn It’s my property. I’m just starting to work with Figma, I’m taking a developer course and Figma helps me a lot, so I bought the Professional Plan to try to use Dev mode and I’m not succeeding.
Hey there,
Could you please try closing and reopening the Figma app? Also, could you attempt to activate the Dev Mode by using the toggle or pressing Shift + D to see if it allows you to use Dev Mode?
if the problem persists, could you please reach out to our support team: https://help.figma.com/hc/en-us/requests/new? Please make sure you use the email associated with your Figma account.
Thanks,
Toku
Please let me change the category to ask the community. Share an idea is generally for feature request.
Thanks,
Toku
I did not succeed! with none of the options
Oi Alyson, não sei se já conseguiu resolver seu problema mas vou explicar como fiz para resolver o meu
Ao colocar a seta do mouse em cima do botão do Dev ele me mostrava a seguinte mensagem “ To use dev mode in this file move it to a paid team“
ou seja, eu precisei mover o arquivo, que atualmente estava na aba de “drafts”, para o de “team project” (Ao lado da própria mensagem tem a opção de mover). E ai logo em seguida o programa liberou o Dev.
Espero ter ajudado, até mais :))
Oi Jessica , tudo bem ? Consegui SIM ! Ele estava no modo rascunho dai tinha que mover para o team project. Mesmo assim fico grato pela resposta, apanhei uns dois dias pra tentar descobrir mais deu certo rsrs ! #TMJ precisar estamos ai !